888 Review

Cabaran 30 Hari | Hari 10 : Apa ada dalam Handbag aku?

Penulis : nurinafarhana Masa : 8:32 PM Comments : 5 Labels :

It is weird if aku kata aku TAKDE handbag? Pelik ke tak pelik? Agak-agak ada tak yang akan tanya "Eh! kau datang dari planet mana sampai takde handbag?" and I would like to answer his or her "I from planet bumi tapi i am a weird gurl coz tak suka handbag."


Aku rasa handbag tu sesuatu yang melecehkan. Asek kena bawa nak pergi mana-mana. Nak kena kelek ke sana ke mari 24/7 (tu pun kalau kerja aku asek nak tayang handbag dekat orang la).

So ... jawapan untuk soalan APA ADA DALAM HANDBAG AKU ialah ... takde apa-apa. Nothing. 

Biasa pun kalau aku nak keluar, aku cuma bawa purse. Selain tu handphone yang boleh je di masukkan dalam kocek seluar and huddle YES yang kebiasaannya aku akan tumpang letak dalam handbag mommy aku or member-member aku yang gegurl sangat. Ada handbag.

Aku rasa la kan, selagi aku tak jadi wanita bekerjaya, selagi tu la aku akan takde handbag. Maka dengan itu, kena tunggu bekerja dulu baru aku boleh kasi jawapan proper untuk soalan cabaran kali ni. Dalam setahun dua lagi. Tunggu je la.


5 comments:

  1. wohaa sepp sikit. saya pun tak suka handbag, pegi mana2 pun pegang purse je. nset kecik je so letak skali dlm purse tu.

    ReplyDelete
  2. wah..bestnye tak perlu pakai handbag. tapi tu la, saya ni sentiasa rasa macam nak kena bawak semua, 'in case of emergency' la konon..kekeke

    ReplyDelete
  3. Serius takde handbag? Haha. Bagi ana, handbag adelah segala2nye. Semua brg sumbat, dah rupa cam poket doraemon la jugak. Haha. Kalau takat gi pasar, malas aih bawak handbag. Bawak duit selit dalam cover fon jek.

    ReplyDelete