888 Review

Cabaran 30 Hari | Hari 1 : Gambar terbaru dan 5 fakta tentang Fatin Farhanah

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 3:57 PM Comments : 9 Labels :

my adik bongsu and I

Kalau Fatin Liyana I bet ramai yang kenal. Kalau Fatin Suhana ... kompem-kompem ramai tahu. Fatin Farhanah? Fatin Farhanah? Kenal? Mesti la tak kenal (aku yang tanya, aku yang jawab haha). Jadi, meh Fatin kenalkan awak semua dengan siapa Fatin Farhanah tu.

Tengok gambar yang disediakan dalam entry ni. Yang pompuan tu la dak Patin =='
Kita kasi gambar close up pulak. Memfokuskan si jerawat di muka si Fatin Farhanah ni.

Tadaaaa


Hadir dengan pakej senyum sengetnya. Dia datang tettettet dengan senyum sengetnya...

5 Fakta mengenai Fatin Farhanah

1. Dia seorang kakak dan selamanya seorang kakak.
2. Dia seorang perempuan dan tak mungkin mampu menjadi lelaki.
3. Start belajar bercinta sejak tadika lagi. Advance ke gatal?
4. Nampak macam rimau kalau tak kenal ( garang la tu maknanya) tapi bila dah kenal ... haaa baru tahu yang dia ni sebenarnya seorang 'kucing' (manja la yang aku nak cakap).
5. Semua pernyataan di atas adalah benar. Tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka.





9 comments: