888 Review

Tao Exo-M perli Kris (ex) Exo-M?

Penulis : nurinafarhana Masa : 8:34 AM Comments : 0 Labels :

Lagi cerita pasal Kris. Tapi bukan Kris alone tapi Kris dengan member Exo-M dia, Tao, si pakar martial art tu~

Kadang-kadang Tao ni aku tengok hensem jugak. Aish!

VS

Kris yang sengal-sengal sendi haha

Dalam duk scroll-scroll FB, aku ternampak satu page yang menulis pasal ucapan Tao dalam akaun weibo dia (weibo ni macam wechat gamaknya kalau dekat Malaysia. Dekat China panggil weibo. Aku agak la. Agak~).

Dia tulis :-


Saiko habis dia punya updated status tu. TAKKAN GIVE UP lah walaupon sorang member dah tinggalkan kumpulan. RASA BERSYUKUR lah dalam keadaan yang cacar-marba tu. Sumpah saiko dan sangat memerli.

Tapi~

Dikatakan bahawa kemungkinan tu pihak SM sendiri yang tulis untuk buat Kris rasa horrible sebab decide untuk leave SM (actually Kris takkan tinggalkan Exo kalau SM layan derang selayaknya manusia dilayan). That's why aku kata leave SM bukan EXO because aku pasti, kalau diberi peluang untuk balik semula kepada EXO and SM promise untuk tingkatkan lagi cara pengurusan derang, aku tak fikir yang Kris akan ambik masa yang lama untuk buat comeback dengan EXO amnya dan EXO-M khususnya.

Kenapa aku kata mungkin Weibo Tao tu kena 'hack' dengan pengurusan dia sendiri (SM lettew)? Sebab 'hantu cantik' pun ada cakap macam tu jugak. Dan komen-komen dalam blog ni pun cakap macam tu jugak. Sat naaa~ aku pertunjuk dekat hampa semua~



Baca, fahamkan dan nilai. Betul ke bohong Tao yang updated Weibo dia tu. Now, aku dah semakin paham kenapa kes bunuh diri dekat Korea tak pernahnya nak kurang. Kehidupan derang memang macam f***king shit. Dengan kehadiran orang-orang macam dalam organisasi SM lagi membuatkan artis sana ada macam-macam alasan untuk tamatkan kehidupan dengan cara menyayat hati tapi hope Kris tak berfikiran sempit macam tu.


Kris, awakkan berpelajaran orangnya, fikir luar kotak ok. Fikir jauh. Awak boleh survive punya walaupon SM dah buat awak macam sampah. Awak kena ingat yang awak bukan sampah dan awak boleh jadi lagi hebat dari apa yang awak jadi sekarang. FIGHTING!

Oh! Kalau ada yang rasa eeee~ FF provide la link ke blog yang tulis pasal Tao 'kutuk' Kris tu~ Ok, ni linknya. Iolls kasi you uolls puas hati. Bacalah sampai tembus skrin (sebab korang kompem akan termenung lepas tu dalam sesaat dua. Percayala).



No comments:

Post a Comment