888 Review

Miracle In Cell No. 7 khas untuk HARI BAPA. SELAMAT HARI BAPA. Selamat Menonton (:

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 1:12 PM Comments : 3 Labels :

Hmmm~ Hari Bapa lama lagi kan? Bulan depan. Tapi tak kesah la bulan depan ke. Bulan depan lagi satu ke. Tentang bulan ke eh! 

Sebab bagi aku hari-hari HARI BAPA (tulis entry pasal HARI IBU pun ayat macam ni jugak nanti hehe) kan? Betul tak?

Sempena nak menyambut HARI BAPA ni~ iolls nak ajak uolls tonton cerita ni.




Untuk pengetahuan~ cerita ni memang super duper triple sedih ey. Lagi sedih dari Akademik Fantasia. Jadi, sila sediakan tisu di sisi anda sepanjang menonton.

Untuk pengetahuan uolls juga~ geng grup (dah geng grup lagi haha) EXO yang tengok citer ni pun menitiskan air mata tau. Boleh bayangkan betapa sedihnya citer ni kalau geng-geng maskulin pun mampu menitiskan air mata jantan mereka?

Additional pengetahuan (hehe) ialah roomate iolls pun sampai bengkak-bengkak mata. Bukan mata je, muka pun jadi bengkak sekali dia tengok citer ni. Dah macam kena sengat bee dah ha aku tengok muka dia pagi tadi.

Jadi, kalau uolls tengok citer ni tapi tak nangis teresak-esak memang uolls kebal lah iolls kata.

Takpun uolls main tipu. Tengok skip-skip macam iolls mihmihmih. Tapi dalam tengok skip-skip tu eh menitik juga la air mata nih. Aish!

Rindu abah (':




Eh! Sila la tengok. Selamat menonton geng :)

And~

Kalau rasa cerita ni patut lebih ramai yang tonton, klik g+ k. Kita share ramai-ramai. Tengok ramai-ramai. Nangis pun ramai-ramai hehe ;)



3 comments: