888 Review

Tak pening lagi dengan RHB Lifestyle App

Penulis : nurinafarhana Masa : 12:49 PM Comments : 3 Labels :

Hmmm pening kan kalau cari ATM tak jumpa jumpa. Bukan kat depan mata takde ATM but bukan dari bank yang kita nak withdraw.

Well kawan-kawan ... sometimes kita tak berniat untuk jadi berkira atau terlampau cerewat dalam segenap hal. Namun apa kan daya, kita hidup di zaman nothing is free. What I try to say here is ... withdraw duit kat ATM lain kena cas. Sekali keluar kena cas 1.60 sen dah sepuluh kali keluar ? Tak free free je hilang 16 ringgit ? Uish! 16 ringgit tu duit. Boleh dapat 1 foldover full set. Tau.

So ... ini adalah berita baik untuk pemegang kad RHB ! ( mari sebut yeay bersama-sama ). Pihak RHB yang kreatif metif lagi inovatif telah merekacipta satu app yang memudahkan engkorang semua detect kat mana branch RHB mahupun ATM RHB yang terhampir dengan lokasi engkorang sekarang. Wah ! Rasa lega kan ? Dan yang bertambah rasa leganya ialah ... app tu boleh didownload dalam iphone mahupun mana-mana phone yang ada android. Vavava ! RHB sangat tak pilih kasih. So pemegang RHB, mari lah bergoyang dengan pelancaran app yang memudahkan pencarian mesin ATM engkorang.


Info lanjut. Sila lah layari laman RHB sendiri * kenyit mata *

3 comments:

  1. Replies
    1. Hahaha nak yeay jugak walaupun takde kat RHB hehe

      Delete
  2. Ralat..sebenarnya caj meps hanya rm 1.06 sen...bkn rm 1.60...0.6sen itu gst caj...

    ReplyDelete