888 Review

Aku Bukan Nurse !

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 12:00 AM Comments : 0 Labels :


Ini kaki adik aku. Dah macam bulan dah. Buruk ada bintik-bintik noda. Tapi aku bukan nak mintak fokus kat kaki tu tapi kat tampalan kaki dia tu.

Sejujurnya tampalan tu lagi hodoh dari permukaan kaki adik aku. Tampalan tu semua kerja aku lah. Padan tak mampu nak jadi nurse pun. Padan jugak la tak pernah simpan cita-cita jadi nurse. Kalau tak mesti semua bakal patient aku akan sangat kasihan. Serupa kaki adik aku yang kena paku karat nih.

Hmm ... apa punya teruk la cara tampal kapas. GAGAL! ( eja besar-besar ).


No comments:

Post a Comment