888 Review

Vaseline Vavavoom !

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 11:43 AM Comments : 0 Labels :

Wah ! Vaseline ada produk baru. Kerlas gitu.

Well, kat umah den ni memang banyak stok-stok lotion vaseline. Ada pengguna setia. Yang penting bukan aku. Aku tak minat pakai lotion tapi selalu dipaksa pakai lotion. Tambah-tambah pulak dengan cuaca panas kering macam sekarang. Cepat la kulit jadi bersisik then menggelupas. Lebih memburukkan keadaan, sinaran UV berada di paras tertinggi. Paras kanser kulit. Kemungkinan boleh kena strok haba kalau tak betul betul.


So, bertitik tolak dari itu, aku tetiba jadi rajin nak ber-lotion bagai. Syukur vaseline ni bau dia memang layan. Wangi. Rasa terbuai-buai. Masyuk. Macam bercerita pasal dadah pulak aku nih hohoho.

Apa-apa pun vaseline memang terbaik. Sekarang saya dah ada vaseline saya sendiri. Gabak punya. No kongsi-kongsi ey. Nak jadi kedekut. Ada masalah ? Hehe. Tak lah saja je. Mintak la kalau nak tapi jangan banyak. Memang aku beli vaseline tu untuk kau sorang je guna * hidung keluar asap *


No comments:

Post a Comment