888 Review

Wall's Magnum Raya !

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 11:21 AM Comments : 0 Labels :

Dalam cuaca panas macam ni, ditambah pulak tekak kering sebab puasa ... mula la imaginasi jahat memainkan peranan. Nak kasi tekak jadi kecur liur. Jahat permainan imaginasi.


Tapi sungguh ... craving for magnum right now. Walaupun harga dia mahal tapi tetap jugak nak magnum brownies sekarang jugak. Jebek.

Tapi kalau chuolls pergi Indonesia, magnum yang tak pernah ada kat Malaysia akan ditemui di sana. Sungguh ! Aku ... masa pergi Jogja-Bandung tahun lepas, melopong tengok eskem magnum derang. Sampai ambik gambar sebab jakun. Kena kecikkan perkataan tu. Nak jaga harga diri muahahahha. Motip ?

Image result for wall's magnum

Image result for wall's magnum

Akhir kata, selamat datang ke dunia imaginasi jahat den tatkala cuaca tengah membakar ni. Ngehngehngeh.


No comments:

Post a Comment