888 Review

Kadang-kadang

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 12:56 AM Comments : 4 Labels :

Kadang-kadang,
kita suka berlagak warak.
Padahal ...
mulut tu mudah sangat membabikan orang.

Kadang-kadang ...
kita suka berlagak baik.
Tapi ...
suka sangat mengutuk orang sesuka hati.

Kadang-kadang,
kita rasa dah cukup sempurna,
sampaikan ...
nak hina orang pun tak fikir seribu kali.

Apa salah hamba ALLAH ni kawan-kawan ?


Sampai dikutuk seperti tiada ampun.
Dia minta ke jadi macam tu ?
Definately No.
A big NO !

Jadi rasanya dah boleh berenti dah kacau hidup dia.
Rasa suka, follow ig dia.
Tak suka ... jangan follow.
Hindarkan diri dari buat dosa kering.
Cemuh orang tak beragak.
Bajet good-good je.



4 comments:

  1. Ada jgk thok psl ni smlm...tak faham dengan org kte..ada je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la. senmua benda nak buat isu. Sangat tak faham.

      Delete
  2. Itulah yang kita panggil manusia.

    Senantiasa leka dan alpa pinjaman Allah buat diri kita

    ReplyDelete