888 Review

Pengkarya !

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 6:34 AM Comments : 0 Labels :

Semua orang adalah pengkarya.
Sedar tak sedar dari kecik sampai lah ke besar, kita sentiasa berkarya.
Macam-macam karya yang kita reka untuk diri sendiri.

Aku nak Ferrari lah !


Image result for ferrari warna pelangi
Dapat yang kaler paddle pop macam ni rare juga ye.


Hmmmm aku nak verangan jadi princess.

Image result for princess
Princess macam ni imaginasi budak-budak je.


Aku nak itu !
Aku nak ini !
Macam-macam aku nak.

Namun dalam tak sedar, ada yang suka-suki je nak jadi pengkarya hidup kita.
Atur macam-macam sesuka hati.
Buat kita macam takde hak untuk mereka dan mencipta cerita.

Lain kali katakan kepada mereka ...
" You can't write my story but you can be in them ".

No comments:

Post a Comment