888 Review

10 Perangkap Syaitan

Penulis : nurinafarhana Masa : 10:53 PM Comments : 4 Labels :

As ollz tahu, setan memang musuh kita yang nyata. Dak setan ni memang suka pasang perangkap. Biasanya perangkap yang dia pasang berkaitan benda-benda yang kita suka. Misalnya :-


Dan nampaknya aku dah termasuk dalam perangkap dak merah bertanduk yang tengah pegang tongkat yang ada 3 jejari tajam ni tanpa sedar. Perangkap suka berangan-angan spesis Mat Jenin.

Perangkap yang lain alhamdulillah, tak terjerat lagi. Kalau ada pun kengkadang la~ haha. Yang berangan tu tiap-tiap hari. Eh! boleh kata tiap masa dan tiap ketika la. Sambil menaip ni pun aku still boleh berangan lagi. Kalau laaa~ aku seorang princess. Takde nak fairy tale sangat la~ Cukup sekadar dapat jadi macam Elsa Frozen tu~ kihkihkih. Haaa angan-angan nak high profil aje. Dan keanak-anakan.

Hope lepas ni kita boleh la elakkan diri dari terjatuh bak nangka busuk dalam perangkap dak setan ni haa~.

Harap perkongsian dari rakan FB aku kepada aku dan dari aku kepada korang bermanfaat~ In Sya Allah~.


4 comments:

  1. angan-angan jadi impian
    impian jadi cita-cita
    - joe flizzow

    ReplyDelete
  2. Eden pn selalu gak berangan. Berangan nak jadi seorang jutawan terkemuka di Malaysia mengalahkan jutawan dan billionaire kat Malaysia..

    ReplyDelete