888 Review

GST 6%

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 8:57 PM Comments : 0 Labels :

Assalamualaikum

Hari ni hari Rabu. 1 April 2015. Sooooooo

Image result for happy birthday ke 13 tahun

Selamat Ulang Tahun ke-13 untuk adik aku, Faiz.

Hari ni juga GST berkuatkuasa. Ada yang sambut April Fool ke?

Ish! Ish! Ish! ada macam-macam hal jadi dalam satu masa.

Hari ni jugak merupakan hari kelam-kabut aku. Semua benda nak jatuh.

Pastu boleh la jugak kalau nak kata hari 'gelap'. Tak pernah-pernah kena saman... Ek eh! Kena saman la pulakkkk. Walaupun cuma 40 ringgit tapi tetap jugak nak berkira. Tambah-tambah sejak ada GST ni. Wuuuuuu T.T

Dah la kena saman tu sebab tak pamer roadtax. LOSER betul LAH! Ikutkan 40 ringgit tu boleh buat topup sebulan. Tak pun boleh buat beli Laurier yang free jurnal tu 3 4. NI tak. Kena buat bayar saman. Membazir betul. Wuuuuu T.T nangis lagi. sobsob.

Nih nak tanya. Dah alang-alang tajuk pun pasal GST jadi aku ada soalan, betul ke topup 10 ringgit kena bayar 10.60 sen? Lepas tu bila dah masukkan topup, kena tarik seringgit pulak! Betul ke? Anyone?


No comments:

Post a Comment