888 Review

Chipsmore 25 years : More chips. More Fun

Penulis : nurinafarhana Masa : 12:05 AM Comments : 1 Labels :


Assalamualaikum

Siapa yang kat atas muka bumi ni tak kenal chipsmore? ..... Sila angkat kening! Hahah. Ok guys, i am pretty sure yang semua orang tahu biskut chipsmore. Pasal rasa dia. Pasal keenakannya. Cecah dengan milo pun sodap. Yummy... Semua orang jugak tahu tagline dia yang MORE CHIPS. MORE FUN tu. Sampai boleh menyembur-nyembur air liur lah nak menyebutnya. Sampai ada satu tahap tu kita akan cakap ko ni macam chipsmore la! Kejap ada! Kejap hilang! dekat orang yang setahun ni hilang lepas tu setahun kemudian muncul. Lepas tu, ek eh! hilang lagi?! Ni boleh ajak bergaduh! Walaupun chipsmore dan kejadian kehilangan orang tu takde kaitan =='

 

Tapi dalam banyak-banyak hal pasal chipsmore ni, mungkin ramai yang tak tahu yang Chipsmore Malaysia telah berusia 25 tahun! HAPPY BIRTHDAY =) Wahhhhh! Dah besar. Dah boleh jadi bini orang kalau chipsmore ni bukan biskut. Kuikuikui.

Oleh itu, sebagai tanda penghargaan ... Chipsmore Malaysia telah berbesar hati nak hadiahkan RM2500 kepada orang yang bertuah yang dah kasi wish kepada mereka. Haaaa tak melopong ke ko? Kan rare tuh. Selalu mereka yang diraikan yang patut dapat hadiah. Ni terbalik pulak. Orang yang meraikan yang dapat hadiah. Tapi. Yang terpilih jela yang dapat.

Dan kepada korang yang suka cakap apa faedahnya makan chipsmore ni? Bukan dapat duit pun! Kena keluar duit lagi ada! Haaaaa sekarang ni ... bila chipsmore nak kasi duit, jangan buat tak nampak pulak. Cara pun mudah. Kasi wish je. Grab aaa. Tunggu apa lagi? Biau kita rasa berbaloi jadi penggemar chipsmore selama ni. Mana tahu duit yang bakal korang menang. Dapat jugak claim semula duit biskut yang korang dah spent selama nih bhahahaha.



So gang, tunggu apa lagi! Grab the opportunity. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia Hang Tuah je yang bertuah hahahah. Tak. Tak. Tuah manusia siapa yang tahu kan. Yang penting usaha. Doa. Takawal.


1 comment:

  1. selalu gak mkan biskut ni . betul boleh jadi laki / bini orang klau bkan biskut . huhuuu

    ReplyDelete