888 Review

Tabiat Pelik : Bahagian 1

Penulis : nurinafarhana Masa : 12:56 AM Comments : 1 Labels :

Assalamualaikum

Setiap orang ada tabiat pelik. Termasuk la aku. Sebab. Aku pun. Spesies orang jugak. Bhahahah. Hah? Tak kelakar? K fine!

Meroyan tetiba an. Hahaha. Pastu gelak sensorang macam sekarang. Kan aku dah kata aku pelik. Korang tak caya.

Tapi tu bukan kepelikan yang aku nak kisahkan. Kisah sebenar adalah aku suka keruk ketiak lepas tu keruk lagi lagi dan lagi sampai puas. 

Tak habis dengan itu, aku akan bawa tangan bekas keruk ketiak tu ke hidung.

Image result for garu ketiak

Alolololo tomeynya dak cik ni angkat lengan tayang ketiak. Dah la pakai baju Pink Panther. Auummm. Kalau aku yang buat kompem buruk. Kemungkinan dapat jelingan maut sedas dua dari orang sekeliling adalah tinggi.

So... kita buat secara peribadi dalam bilik. air. alone. atau. dibawah. gebar.


1 comment: