888 Review

Gara-gara HOneykoyuki

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 2:48 PM Comments : 4 Labels :


Terasa diri ni bangang abadi semalam . Aku tak tahu pon yang harga buku tu lebih dari 10 hengget . Aku ingat kurang dari tu, so aku main ambik jela tanpa tergerak hati nak tengok harga . How careless I am . Dah la buku tu bukan buka type aku . Buku Hijab Mode yang aku beli semalam . Padahal nak kata aku ni jenis yang suka berejam-rejam depan cermin semata-mata nak setting tudung, tak jugak walaupon ramai yang cakap yang aku ni tak pernah nak cepat kalau berdandan . Haha . Nak kata yang aku ni model tudung yang kena pakai tudung ikut fesyen terkini pon tak jugak walaupon niat di hati pernah la nak jadi model tudung,kaaannnn . Jadi untuk apa dan demi apa aku pergi beli buku tu ?? Double what terus keluar .

Gambar takde kaitan tapi nak letak jugak! Blog akukan :P

Semuanya gara-gara Si Honeykoyuki tu yang jadi cover, laju je momentum tangan aku mencapai buku tu * kalau ada kesilapan penggunaan istilah fizik I'm sori budak2 fizik . Aku dulu tak pernah dapat A untuk fizik . B selalu * tanpa melihat harga terlebih dahulu pulak tu . Biasanya aku la manusia yang paling alert pasal harga hinggakan disaat abang-abang,kakak-kakak o adik-adik yang dekat kaunter tu duduk terkial-kial cari harga, aku dengan pantasnya tunjuk lokasi harga setiap buku yang aku beli dan menyebut harga tu dengan lancarnya . Kenapa semalam aku tak macam tu ?? Kenapa ?? Kenapa ?? Why ???? . Betul-betul penuh penyesalan nih . Oh wait ! sejak bila si dia yang memiliki nama seakan-akan aku ni telah mempengaruhi aku ? Shit ! Teghebang 12.90 aku semalam . 

Lepas niiiii memang tak r aku nak beli buku yang mahal-mahal semata-mata nak baca pasal FL . Memang aku akan katakan TIDAK dekat sini je . Dekat kedai buku nanti hilang lettew ... Confirm punyo .

Jadi, kalau tak nak menyesal lepas beli buku yang mahal tapi langsung takde tulis temubual dengan si cover buku, cuma ada fesyen semata .... Sila tengok harga dulu sebelum bayar . Pesanan ikhlas dari budak ni . Menyesal dahulu pendapatan . Menyesal kemudian meroyan dalam blog .

Nampak dekat Mr Biskut ni, dia akan kata ni muka mintak penampar  . Mr Biskut yang kejam .


psss .... bila la agaknya aku akan menjadi semantap dia . Jeles tawu T.T

4 comments:

  1. salam dear.
    kamu ditag utk contest nie okay.

    http://pinkuntukaku.blogspot.com/2013/01/fivers-hijabis-giveaway-ii.html

    ReplyDelete
  2. saya pun minat fatin liyana ni ! eh.done follow blog awak

    ReplyDelete