888 Review

Amboi! jadi kaunter pertanyaan pulak aku ni.

Penulis : Fatin Farhanah Masa : 9:59 PM Comments : 1 Labels :

Assalamualaikum

Aku sangat suka berkongsi input dengan orang. Bila orang-orang dapat input baru dari aku dengan jayanya, aku akan rasa sangat bahagia.

Yela, aku pun pernah bercita-cita nak jadi cikgu. Oleh itu, tak dapat jadi cikgu di sekolah, dapat jadi cikgu kepada #villagepeople dalam blog aku ni pun jadi lah.

Tapi sejak-sejak asek berkongsi info niiii aku dah macam kaunter pertanyaan. Ada kemusykilan mengenai sesuatu je orang refer aku.

Hmmmm nampaknya aku kena makan dengan buku, tido dengan buku, membuang dengan buku. Pendek kata, hidup dan mati aku kerana buku.

Okey, nak sambung menelaah demi memudahkan sesi soal jawab dengan 'anak murid' di dalam kemusykilan.

Wassalam.

1 comment:

  1. itu menunjukkan yg fatin ni banyak knowledge tw!

    ReplyDelete