888 Review

This Blog is open to Invited readers only!

Penulis : nurinafarhana Masa : 10:46 AM Comments : 8 Labels :

Pagi yang sunyi. Hanya bunyi perut je yang mendominasi keadaan. Aku abaikan. Takde mood nak makan. Member-member pun belum balik ke sarang. Semua masih berseronok di rumah. Aku je ni haaa yang eksaited terlebih balik sarang awal sangat. Apa boleh buat ... kalau balik lambat lambat, takde hero-hero yang nak tolong angkutkan barang aku dekat stor tingkat 16 blok sebelah ke tingkat 10 blok aku.

Memandangkan tugasan aku as a secretary bukan security dah setel so aku BW ke blog-blog ternama macam Irine Nadia misalnya. Puhleeasee read carefully. Kadang mata ni suka main silap mata. Secretary jadi security pasti security jadi takde kerja la. Secretary dah amik kerja security wahahaha (kau hingat lawak Patin?).

Ok, cerita aku dah lari jauh sebenarnya. Aku berhenti dekat mana tadi? Haaa ... dekat blog walking (BW) ke blog-blog ternama macam Irine Nadia misalnya.

So aku taip HONEYKOYUKI.BLOGSPOT.COM dulu. Tinggalkan sekejap and buka tab baru. Biarkan sistem menjalankan tugasnya. Cari data pasal honeykoyuki. Dekat tab baru pula aku taip IRINENADIA.BLOGSPOT.COM dengan harapan dapat baca new entry si Fakhrine Nadia. Kemudian aku lakukan perkara yang sama seperti aku buat dekat HONEYKOYUKI.BLOGSPOT.COM tadi. Tinggalkan seketika, biar sistem jalankan tugasnya melayan kehendak aku untuk ke dua-dua ruangan ni. 

Berjaya ke ruangan HOneykoYUKI.blogspot.COM. Hmmm nampaknya takde yang paling baru. Kalau ada yang paling baru pun aku dah baca. Tekan pangkah.

Kemudian aku beralih pula ke tab beralamat IRINENADIA.BLOGSPOT.COM. Tak sabar ni nak selak cerita terbaru. Berkobar-kobar di dada. Tetiba kaset rosak. Punah lagu berkobar-kobar aku. Apa dah jadi ni?????


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



This Blog is open to Invited readers only!?


Sejak bila aku tak di-invite baca blog ni????? Hari tu hari tu molek je. Hari ni jadi macam ni. Kenapa IRINENADIA.BLOGSPOT.COM berlaku kejam kepada aku? Dan adakah aku saja insan yang malang di sini? Tak di jemput? Gosh! Rasa macam terhegeh-hegeh sangat. Ni la yang orang kata Hidung Tak Mancung Pipi Terserong-sorong sobsobsob.


8 comments:

  1. irine tak invite sape2 pun lagi dear utk bace blog dye.. dye dh private kan.. anis tengok dekat ig dye ari tu dye ade bgtau.. mungkin dye nak padam gambar lame2 dye kot.. xmau sedih2..hihi

    ReplyDelete
  2. a ah aritu sy try buka jgk sm mcm awk... dia private tu.hehe..biasalah org pemes..ekeke.seme org tertunggu2

    ReplyDelete
  3. Mmg irene dh private blog dye..hnya utk bacaan personal je..kte pn suke bca blig dye, skrg dh xdpt bca lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. mknanya dah takkan di open utk orang ramai la ye? :(

      Delete
  4. I think beliau tgh design blog berwajah baru. Tu la yg selalu berlaku kalau blog di privatekan. :)

    ReplyDelete